zondag 26 januari 2014

Vosjes

Gaat dit het jaar worden waarbij ik veel cadeautjes zelf ga maken? In januari lijkt het er wel op! 
Voor Emma maakte ik, in overleg met haar moeder, een shirtje van vossenstof. Ik gebruikte het Seesaw patroon uit Ottobre 3/2013. De grootste maat daarvan is 122, deze verlengde ik tot maat 128.
Als extraatje maakte ik er op het laatste moment een bruine legging bij, ook dit patroon komt uit Ottobre (nr. 4/2012, Hopsis legging). Ik knipte er ook meteen een voor Maureen. Bij het in elkaar zetten ging er iets mis. Omdat de voor- en achterkant van de stof precies hetzelfde is naaide ik 4 rechterpijpen ipv 2 rechts en 2 links.... Toch maar verder gegaan door bij de tailleband e.e.a. te corrigeren, met als gevolg dat deze nu erg laag zit. Tja, dat krijg je van last minute acties... Maureen (en Emma vermoedelijk ook) blijkt een lage tailleband niet erg te vinden. Dat scheelt weer :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten