zondag 14 oktober 2012

Complete herfstige set uit Ottobre 4/2012

Setje uit Ottobre 4/2012:
legging (nr 15), rokje (nr 30) en shirt (nr 28).

Het shirt is een vrij wijd model,
vind ik persoonlijk niet zo leuk op een rokje (viel niet zo op op de foto's in de Ottobre),
dus er komt nog een nieuwe versie in een aansluitend model.

Strikje op de rok.

Onderste stukje van de legging is gerimpeld en voorzien van een lummel.

In de herfst-editie van de Ottobre stond een erg leuk setje bestaande uit een rokje (nr30), een legging (nr15) en een shirt (nr28). Ik heb 'm voor Maureen gemaakt in maat 116. Het is een makkelijk setje om te maken en over het rokje en de legging ben ik ook erg tevreden. Het shirt valt alleen heel erg wijd, ik denk dat het leuker staat bij een spijkerbroek ipv een rokje. Ook zijn de mouwen toch iets aan de lange kant. Ze groeit nu erg hard, dus dat zal met een paar maanden wel goed zijn. Gelukkig heb ik nog wat bruine stof over om een aansluitend model shirt te maken. Vandaag had ze het setje wel op deze manier aan en kregen we al van een wildvreemde een compliment voor het mooie bruine hertjesstofje (komt bij Michas vandaan).

2 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk. Voor ons is het jammer genoeg nog te groot of te klein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saskia,

    Wat een prachtige kledingstukken maakt u ség, deze set vind ik geweldig , knappe kleurencombinatie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen