zondag 8 april 2012

Gympenshirt

Blij!

Even alle kanten showen en laten zien dat je ermee kan draaien,
dat laatste heeft hij afgekeken van z'n grote zus.

En de andere zijkant ;-).
Een tijdje terug kocht ik Creative Workshop 301 van Ottobre. Hiervan maakte ik voor Maureen al eerder een shirtje en nu was Camiel aan de beurt. Op het patroon staan twee varianten: een aansluitend model shirt en een recht model. Ik besloot voor Camiel het rechte model te maken en wat te spelen met de mouwen. Ik koos maat 98. Qua lengte zit het shirt goed, alleen vind ik een meer aansluitend model shirt voor Camiel mooier. Ik moet er nog steeds aan wennen dat hij geen baby bolletje meer is, maar dat hij eerder een slanke peuter is! Over het halsboordje ben ik heel tevreden en omdat de rode tricot heel mooi stevig is, was het zelfs niet nodig om door te stikken. En Camiel? Die is er erg blij mee.

Dan de kostenindicatie. De tricot met gympen kocht ik meer dan een jaar geleden. Hiervan heb ik een halve meter en daarvan is nog zeker de helft over. Ik dacht dat deze stof 18 euro p/m was, maar weet dat niet meer zeker. Het stuk dat ik nu gebruikt heb zal in ieder geval niet meer dan 4,50 euro hebben gekost. De rode tricot komt uit een verrassingszak met uni tricots (Sanetta) van Michas. Ik heb er maar een heel klein beetje van gebruikt. Totale kosten zullen dus zeker onder de 6 euro liggen voor dit shirt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten