zondag 9 juni 2013

Laat de zomer maar komen!

Een shirt op basis van patroon nr 15 (jurk) uit Knipmode juni 2013.

En meteen nog eentje gemaakt!
Tijd voor zomershirts! In Knipmode juni 2013 stond een jurk (nr 15) met een mooie V-hals. Maar ik heb geen jurken nodig, maar shirts. Dan is het wel heel erg handig om zelf te kunnen naaien, want dan kan je zelf de lengte bepalen van je kledingstukken. Ik had laatst al twee stofjes gekocht met de bedoeling er shirts voor mezelf van te maken, dus dat kwam mooi uit. Twee weken geleden op naailes het patroon uitgezocht, overgetrokken en op de stof gelegd. Vorige week shirt 1 bijna helemaal in elkaar gezet en in de dagen daarna afgerond. Gisteravond heb ik meteen een tweede versie gemaakt van het andere stofje. Laat de zomer dus maar komen :-).

3 opmerkingen:

  1. Die shirts zijn leuk geworden zeg! Ik denk dat je daar veel draagplezier aan zal hebben. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ene leuke shirtjes, vooral de bovenste. Dat is inderdaad ook leuk om van dit patroon een shirt te maken. Toevallig ben ik ook bezig met het patroon, maar dan wel gewoon de jurk. Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen